Sunday 27 January 2013

Air Mata.

Assalamualaikum. Ini aku.Ya, sekali lagi, aku, Nur Zalifah Dayana Dzarif empunya nama.

Nak harapkan kawanku yang lain untuk post blog ni memang tak lah en. Takpa. Aku faham. Mereka busy. Mungkin.

Sudah. Aku hm aku cuma sangat rindu. Athirah dah turun petang. Tapi aku masih bersyukur. Alhamdulillah. Ada Haida. Jadi Athirah dan Haida akan jadi kawan baik semula. Amin Ya Rabbal 'Alamin.

Tahun depan. Kami berlima akan sesi pagi semuanya. Eh maaf, cuma berempat sebab Anisa takde :(

Aku harap, tahun depan, walau berlainan kelas. Kami semua akan rehat sama-sama macam mana kami semua bersama saat sekolah rendah. InshaAllah

Aku mengalir airmata saat type setiap patah perkataan. Aku jadi sebak sangat. Persahabatan aku terlalu banyak dugaan. Tidak mungkin akan aku lupa mereka semua. Aku sangat sayang. Mereka umpama keluarga aku. Allah. Aku sayang mereka. Hm

Sudahlah. Cukup. Aku tak mahu terlalu layan perasaan ini, Sebab aku lemah. Sangat

Salam Ukhuwah. Moga kalian tidak lupa aku. Wahai sahabat.

No comments:

Post a Comment